събота, 21 април 2012 г.

Стъклена градинка

       Цветята са радост за очите и душата. С окраската и аромата си, създават приятно настроение и релакс. У дома, независимо дали растенията са високи или дребни, придават  свежест и въодушевление. Затова искам да ви предложа едни по-различни "саксии" за вашите цветя. 
       Стъклените съдове може да са всякакви по форма, размер и вид. Цветните стъкълца и пясъка се продават в арабските магазини "За един лев" или в магазините за търговско аранжиране. Пак там можете да намерите миди, рапани и всякакъв вид представители на морската среда. Самите растения са засадени в малки саксийки или кутийки и около тях се декорира с пясък и орнаменти. Ако не искате да променяте аранжиравката и декорацията, но искате да смените цветята - те се поставят в допълнителна саксийка или кутийка с малко по-голям размер от тази на цветето, и така остава едно постоянно "гнездо" в аранжиравката.



















7 коментара:

  1. Супер много красиво!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. Мире ТАКА МЕ ОТНЕСЕ С ТОЗИ САЙТ ТВОЯ ЧЕ ВЕЧЕ НЕЗНАМ КОЛКО ВРЕМЕ СЕ РОВЯ В НЕГО:=))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Страхотна си, и се радвам ако съм ти доставила удоволствие.

      Изтриване
  3. извинявай,от някъде може ли да се купят готови,подобни на тези,които си показала,или може ли да ми кажеш от къде мога да си купя подобни стъклени съдове,особено като това полегналото шише/буркан

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не знам дали има точно такива готови композиции в цветарските магазини - ще трябва да проверите. Съдове от вида "шише/буркан" може да намерите в стъкларските магазини, магазините за посуда и антиквариатите. Има даже и много по-хубави от показаните тук. Имайте предвид, че точно в този съд се работи най-трудно.

      Изтриване
  4. Анонимен6 юни 2013 г., 9:20

    Здравейте,как мога да се сваржа по телефон с вас или адрес.Интересуват ме кръглите стъклени вази трябват ми няколко броя.Ако може да се свържем на bul.flowers@mail.bg ili 0876756053-Силвия.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте и от мен! Аз не продавам стъклени съдове. Кръглите, които виждате, са аквариуми. Преди години имаше различни размери и обеми. Предполагам, че все още се продават.

      Изтриване